Friday 2 December 2011

Pemimpin Hebat Ku




Kak Ana & Abang Lan

Ilmu yang dipelajari dari seminar yang dikelolakan oleh jutawan Hajah Siti Rohana Yusoff & Haji Azlan Deraman aku gunakan dengan sebaik mungkin. Kepimpinan, kreatif dan sifat rendah diri mereka amat aku kagumi...menjadi jutawan sebelum umur 35 tahun membuktikan beliau seorang yang cukup komited, cekal dan istiqamah...cukup mengkagumkan...sejauh mana kehebatan beliau??...cukuplah  aku tunjukkan gambar dibawah ni...


Menjadi penghias muka depan Majalah Personal Money...
Bukan calang-calang orang yang boleh jadi macam mereka...





Cukup sekadar dengan gambar di atas sahaja sudah membuktikan kehebatan beliau...tp mungkin ramai yang belum tahu beliau lebih hebat daripada ini...Untuk pengetahuan korang semua beliau bukan saja seorang jutawan yang kaya raya, berhemah tinggi, berkarisma, berdedikasi, rendah diri, humble dan sebagainya tetapi beliau lebih dari itu...tahukah anda bahawa beliau telah berjaya melahirkan beratus-ratus orang lagi bakal jutawan seperti beliau...bukan 1 bukan 2...bukan 10 atau 20...tapi ratus...dan tidak keterlaluan jika aku kate masih ade beribu lagi yang tengah mengorak langkah ke arah itu...termasuk aku...insyaAllah...

Tak perlu berbicara panjang...buat Kak Ana dan Abang Lan setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan kerana sentuhan ajaib kalian telah mengubah hidup ini...permulaan yang baik bila pendapatan sampingan (bulan pertama tidak termasuk gaji) mencecah hampir RM5000... Alhamdulillah Ya Allah kerana Engkau menemukan aku dengan dua insan ini...Syukur Ya Allah...



Kepada sesiapa yang ingin mahukan pendapatan bulanan yang melebihi 2 @ 3kali ganda gaji (untuk permulaan) ataupun yang ingin menghadiri seminar ROAD TO BE A MILLIONAIRE yang disampaikan oleh Kak Ana secara percuma boleh menghubungi @ sms kepada kami 012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena)...

Dalam hidup tiada apa yang mustahil..yang penting usaha...

Kami menawarkan khidmat runding cara secara percuma... Anda semua amat dialu-alukan...

TIADA BAYARAN...

TERLALU MUDAH...

HANYA DENGAR..

DAN DECIDE!!!

KAMI AKAN PASTIKAN ANDA TIDAK AKAN RUGI!!!


HUBUNGI @ SMS SAYA - 012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena) SEKARANG!!!

No comments:

Post a Comment