Wednesday 21 December 2011

Nurich Lacto-Lite bagus untuk Sistem Penghadaman dan mempercepatkan proses pelansingan badan!


Nurich Lacto-Lite adalah merupakan minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup & Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan anda.

Kultur hidup terdiri daripada bakteria baik (friendly bacteria) yang berfungsi untuk membantu pencernaan, meningkatkan pergerakan usus dan kesihatan sistem penghadaman dan menggalakkan pertumbuhan Bifidobacteria. Inulin (sejenis fiber) pula membantu pertumbuhan bakteria baik dalam sistem penghadaman.

Kedua-dua kultur hidup dan inulin digunakan bersama untuk menyeimbangkan flora usus dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan.

Minumlah Lacto-Lite..
Penghadaman yang baik dan memberikan badan yang sihat
Langkah Pencegahan untuk Menjamin Kesihatan Badan

Cadangan pengambilan Lacto-Lite bagi mereka yang inginkan hasil kurus yang cepat!

Jika berminat, sila hubungi saya untuk order:
012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena)




TESTIMONI KAMI..


Cara makan Lacto-Lite

Sedikit info bagaimana nak makan Lacto-Lite ni.

Ok, Lacto-Lite ni ada 25 sachets...anda boleh minum 1 paket pagi dan 1 paket malam. Pastikan minum air sebanyak mungkin sbb untuk menyuci usus ni kalau just makan pencuci dia tp takde air, macamana nak bersih kan...Jadi, kena la minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari untuk kesan yang mustajab. CDM Kak Ana dan CDM Salha Zain memang menggunakan Lacto-Lite untuk mempercepatkan proses kurus dan hasilnya memang cepat.

Pastikan anda kurangkan makan nasi juga ye.. Ni untuk mereka yang sukar turun berat badan dengan cepat. Kena diet skit la.

Harap info ni jelas untuk anda.

Sebarang pertanyaan, just SMS/CALL me:
012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena)

 

1 comment:

antimlmhaiopenipubelakadepatue said...

http://aididmuaddib.blogspot.com/search/label/Hai-O?updated-max=2011-05-04T18:40:00%2B08:00&max-results=20&start=7&by-date=false

Post a Comment