Tuesday 6 December 2011

Malam Ulang Tahun Ke 19 - Meletoppsss!


Saat yang dinanti-nantikan oleh BINTANG BARU 2011 dari B32 telah pun menjelma...Malam yang penuh kemilauan dan gemerlapan, yang menjadi penawar segala penat jerih selama ini akhirnya menjemput jua... Setinggi-tinggi tahniah kepada barisan-barisan CROWN DIAMOND MANAGER dari B32 kerana telah  berjaya membuktikan keupayaan dan kesungguhan untuk berada di puncak kegemilangan... TAHNIAH!!!

 Lautan merah hitam yang membanggakan.


Crown Diamond Manager 2011

 Bintang Baru 2011

CDM Kak Tasha, Kak Nilam & Dr. Jaa


Tahniah sekali lagi dari kami semua... InsyaAllah hari-hari kami akan tiba nanti... CDM 2012 matlamat kami... I can do it! I can do it!!

 Bersama rakan kongsi, CDM Kak Nilam & idola tersayang CDM Ramzi


 Bersama sebahagian kecil rakan kongsi, CDM Kak Nilam & CDM Kak Ina


 Follow the leader - CDM Kak Ina


 Bintang Baru 2011 - CDM Kak Nilam






Benar kata & janji mereka... x sampai setahun involve dlm bisnes ni, kami sudah menghampiri pangkat manager ke-4... alhamdulillah.. syukur pada Allah kerana menemukan kami dengan bisnes ini...


Kepada mereka diluar sana... cukuplah bekerja untuk bayar hutang... rebutlah peluang ini... anda pasti tak kan rugi...


Sekadar Renungan...

"Impian yang tidak terlaksana adalah impian yang terpenjara oleh musuh nombor satu-iaitu takut GAGAL!!"


Dalam hidup tiada apa yang mustahil..yang penting usaha...

Kami menawarkan khidmat runding cara secara percuma... Anda semua amat dialu-alukan...

TIADA BAYARAN...

TERLALU MUDAH...

HANYA DENGAR..

DAN DECIDE!!!

KAMI AKAN PASTIKAN ANDA TIDAK AKAN RUGI!!!


HUBUNGI @ SMS SAYA - 012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena) SEKARANG!!!

1 comment:

antimlmhaiopenipubelakadepatue said...

Dari Blog Aidid Mu'addib...

Jangan tertipu dengan produk dan malaun-malaun dalam ganbar di atas....

"Dalam MLM ni bila promoter nak dapat komisyen tinggi punya pasal, seribu tipu seribu bohong pun dia sanggup asalkan produk laku terjual dapat komisyen tinggi. Orang melayu jugak yang sanggup tipu orang melayu. Orang cina nak tipu sesama cina pun tak sampai hati. Orang melayu bila dengar aje petikan nas-nas atau hadis, ayatkan lagi sikit dengan Insyaallah ... berkat Allah, bla... bla... memang terus cair laa. Berapa ramaipun orang kita yang dah jadi jutawan Hai-O ni, ramai lagi laa orang kita yang dah kena tipu setiap seorang RM1,850.00 (harga beli RM2,100.00 - nilai sebenar produk RM250.00-RM300.00). Water Filter Bio Aura hanyalah water filter yang menjamin kebersihan air untuk pelbagai kegunaan tapi bukanlah mesin penapis seribu rahmat yang kononnya boleh mencegah anda dari dijangkiti penyakit-penyakit seperti Artritis, Pedih hulu hati, Keletihan yang kronik, Masalah penghadaman, Kekejangan kaki dan lain-lain lagi tu. Kalau nak dikira macam tu seribu lebih baik pergi minum air perigi Zam-Zam yang terbukti banyak mengandungi mineral dan nilai PH Alkalinya yang stabil. Ramai yang tidak faham-faham konsep pemasaran MLM Hai-O ni. Secara ringkasnya contoh perkiraan (sistem agihan kadar keuntungan berbeza-beza mengikut kumpulan pemasaran tertentu) busines Hai-O ni seperti di bawah.

1. Saudara masuk jadi Usahawan Hai-O kena bayar RM21,000.00. Selepas itu diberi bonus pendahuluan RM3,000.00 (sebenarnya dipulangkan kembali duit Saudara tadi ~ taktik lazim seperti dalam mana-mana Skim Ponzi atau Skim Cepat Kaya tu la juga).

2. Saudara diberi 10 x Water Filter Bio Aura (kononnya setiap satu produk bernilai RM2,100.00 sepertimana yang tertera pada kotak produk - so kira-kira produk yang Saudara dapat tu kesemuanya berharga RM2,100.00). Hakikat sebenarnya 10 x RM300.00 iaitu kesemua produk hanya bernilai RM3,000.00 sahaja.

3. Saudara perlu jual 10 x produk tersebut dengan nilai RM2,100.00 untuk dapatkan kembali pelaburan Saudara sebanyak RM21,000.00. Saudara kena yakinkan pembeli yang produk tersebut sememangnya berbaloi dibeli dengan harga RM2,100.00 (jangan sesekali beritahu yang nilai sebenar produk hanyalah RM300.00).

4. Andai kata dalam tempoh 2 bulan sahaja Saudara telah dapat menjual kesemua 10 x produk Water Filter Bio Aura tersebut Saudara akan dapat balik pelaburan asal RM21,000.00. Maka dalam tempoh 2 bulan sahaja Saudara telah berjaya menjaya pendapatan tambahan sebanyak RM3,000.00 (bonus pendahuluan) dari bisnes Hai-O.

Post a Comment