Thursday 15 December 2011

Keistimewaan PREMIUM BEAUTIFUL Untuk Wanita Bersalin!






Premium Beautiful digalakkan dipakai oleh wanita yang baru bersalin kerana ia membantu:
 
  1. Mengeluarkan angin dalam badan.
  2. Mengecutkan dan memperkemaskan semula rahim yang mengembang semasa mengandung.
  3. Menarik dan merapatkan semula tulang pinggul yang mengembang semasa proses bersalin.
  4. Menyegarkan badan yang lesu dan letih akibat sepanjang proses melahirkan bayi.
  5. Mengeluarkan darah nifas yang beku dan berketul-ketul dengan lancar.

    Keputihan

  6. Mengeluarkan segala sisa kotoran dan air bisa (menggantikan proses tangas) dari rahim.
  7. Menyokong (menyengkak) rahim dari jatuh.
  8. Menyihatkan rahim dan memberi persediaan untuk proses persenyawaan seterusnya (menyeimbangkan semula hormon estrogen dan progestron).
  9. Menghilangkan stretch mark akibat semasa mengandung atau menggaru perut semasa mengandung.
  10. Menghangatkan dalam badan dan tidak perlu menggunakan bahan2 seperit param, tapel dan pilis.

    Stretch Mark

  11. Melancarkan proses pembuangan air besar (sembelit terjadi apabila memakan jamu).
  12. Membanyakkan susu dan mengelakkan bayi dari cirit-birit akibat pemakanan jamu.
  13. Merawat luka-luka di dalam rahim mahupun di luar.
  14. Menaikkan metabolisma badan membantu mengurangkan berat badan dgn cepat.
  15. Membentuk semula payudara, pinggul dan posture badan yang menarik.
  16. Wanita bersalin 'ceasarian' (kerana tidak boleh bertungku,memakai ubat dan sebagainya) paling digalakkan memakai Premium Beautiful untuk menyihatkan semula rahim anda dan mengelakkan buncit di bawah perut.
Lihat testimoni - testimoni kami!!


Untuk runding cara, demonstrasi @ test pakai PERCUMA sila hubungi 012 6835 012 (roy) / 012 3494 525 (shiena) sekarang.

TIADA BAYARAN DIKENAKAN!!!

1 comment:

antimlmhaiopenipubelakadepatue said...

Ada bulan lepas sorang mamat yang baru start cukur misai singgah kat blog aku ni, sebab aku ada keluar komen yang corset Hai-O tu made-in-China... mau damage-control le tu, bzns dia maah. Aku kopipes komennya kat bawah.

Said Saiful Fazli said...
Salam, Saya owner blog aepull.blogspot.com
Secara jujurnya, saya telah memriksa dulu status halam haramnya sebelum saya menyertai Hai-0, Sah dan sahih memang haio syarikat patut syariah. Alhamdulillah, rezeki Allah ade dimana2. Sbelum saya sertai, saya tlah istikharah dan mndapat petunjuk. Korset PB tidak berasal dr Cina. Fabriknya dr Jerman, dijahit di USA dan di suntik dengan FIR di Japan.
nobody: saya tidak mengajak orang membeli hp canggih, saya menyatakan impian saya untuk mempunyai HP itu.. adakah itu salah disisi Allah?
Sila berhubung dgn saya jika ada masalah. 0176673277
saya bolh terangkan segala2nya.. jangan cepat kalut. Terserah pada Allah..
Salam satu malaysia!
November 27, 2010 3:42 AM

Waaah! Istikharah sampai dapat petunjuk untuk jual corset pompuan? Pehal pengamal MLM cokia' suka sungguh cite pasal dianya sembahyang sunat begitu-begini? Seriously? Boleh kasi laris produk kelentong ke beb, kalau cite pasal sembahyang istikharah? Mau kasi bunyi alim-alim gitu? Tak malu ke weh? Kalau la ada psycho cakap kat aku pasal benda sebegini, terus aku fikir mamatnya memang anak Ayah Pin, buat MLM kaitkan pulak dengan agama Islam. What a freaking contradiction! Anyway, asalnya corset ni dari Jerman (dekat Jiangmen tu), dijahit di USA (dekat Shenzhen pulak) dan seterusnya dihantar untuk disuntik dengan FIR di Japan (oh yang itu dekat Guangzhou, kilangnya di sebelah kilang gelang keramat HotTime, depannya ada mini-market kepunyaan apek Hao Lisheng). Apakemendenye nak disuntik-suntik FIR neh? Psycho Hai-O tu semua tahu FIR tu apa tak? Bloody stupid dumbass! Telan aje bulat-bulat apa apek Hai-O tu ceramah masa kursus mengelentong yang dia orang buat ka dol? Memang kelalar tahap cipan btol... sebab bila aku tengok cipan kat zoo, aku mesti ketawa punya. Cute meh! (tapi baunya, al-pekong ya amat!).

Post a Comment